maandag 31 mei 2010, 16.42 uur – Ger
Categorie: De SPartij, Over Ger, Schijndel

Jan op bezoek

Vanmiddag stond Jan bij ons aan de deur. Hij kwam informeren hoe het met mij en met Tonnie was. Hartstikke fijn dat iemand die het zo druk heeft en zichtbaar last heeft van zijn hernia, toch† ook nog tijd kan vrijmaken om ons te bezoeken. Uiteraard kwam Jan met,† zoals we dat in SkŤndel noemen: ‘mi dn krommen errum‘ (: een mooi boek en bloembollen voor ons tuintje.)

Het was enige tijd geleden dat Jan zo naar Schijndel is gekomen. in het begin van de zeventiger jaren kwam Jan minstens 1 keer per week naar ons dorp. Hij heeft ons toen† geholpen de afdeling Schijndel op te zetten.

ik hoor Toon Mathijsen† in mijn herinnering nog vaak zeggen dat hij zo’n respect had voor Jan, omdat die toen† elke week op zijn brommertje uit Oss kwam, weer of geen weer. Door het helpen bij het oprichten van de afdeling, zal Jan altijd aan Schijndel verbonden zijn. Dat bleek vanmiddag ook weer. Kei skŰn!

2 reacties »

1. Nou Ger en Tonnie, als dat geen blijk van waardering is voor het werk dat jullie altijd met plezier voor de parij hebt gedaan dan weet ik het niet meer. Moet je goed doen.
    liefs Katrien

Reactie door Katrien — dinsdag 1 juni 2010 @ 12:08

2. Erg mooi van Marijnissen dat ie langs komt om te informeren! Ik had al groot respect voor hem en dat wordt steeds groter. En zoals Katrien al aangeeft is het ook een mooie blijk van waardering voor het geweldige werk wat jullie doen en hebben gedaan voor de SP!

Reactie door Sander Putmans — dinsdag 1 juni 2010 @ 13:37