maandag 7 juni 2010, 12.34 uur – Ger
Categorie: Algemeen, De SPartij

Zet U zelf niet buitenspel

Op 9 juni hebt u de kans om in de Tweede Kamer een grote schoonmaak te realiseren. Een grote schoonmaak, is dat nodig dan? Ik las op de afdeelingssit dat Tonnie vindt dat hierop 2 antwoorden mogelijk zijn:

• NEE, een grote schoonmaak is niet nodig want ik ben hartstikke tevreden over hoe ons land wordt bestuurd. En verder vind ik het prima dat de gevolgen van de crisis vooral worden gelegd op de bevolking en het sociale niveau daardoor fors gaat dalen
  • JA, een grote schoonmaak is hard nodig, want het kan een stuk beter. De SP wil deze grote schoonmaak doorzetten en als de SP dit wil, dan is dit voornemen in goede handen. Want de SP is een betrouwbare partij en doet wat zij zegt. Daar komt nog bij dat de SP de enige partij is die de gevolgen van de crisis wil gaan verhalen op de veroorzakers van de crisis. De partij die dit wil moet vooral sterk zijn dus is uw stem dit en dubbel waard.
  • Waar kiest u voor?

Het is uiteraard aan u waar u voor kiest. Maar realiseer u wel: niet gaan kiezen is ook kiezen. Want daarmee versterk je de partijen die de gevolgen van crisis op u willen afwentelen:

Van het allergrootste belang

Het is dus van het allergrootste belang dat u en uw huisgenoten gaan stemmen. Want nu kunnen we het tij nog vrij eenvoudig keren. Straks, na de verkiezingen, wordt het een stuk moeilijker en misschien wel onmogelijk.
    Het is nu dus een kleine moeite om op de SP te gaan stemmen, een kleine moeite waar u later veel voordeel van krijgt!

• Dan wordt de huurtoeslag nog verder verlaagd en wordt de zorgtoeslag deels afgeschaft en deels verminderd.
  • Dan zullen de gemeentelijke lasten fors stijgen.
  • Dan wordt het minimumloon verlaagd (en daarmee komen ook de andere lonen en uitkeringen onder druk).
  • Dan wordt de ontslagbescherming afgeschaft en kunt u per dag uw baan verliezen en heb.
  • De nieuwe banen die nu door partijen beloofd worden zijn vrijwel allemaal van dat niveau, u hebt aan de inkomsten van een baan ruimschoots onvoldoende om uw huishouden draaiende te houden.
  • Ik denk dus dat het beter is om te kiezen voor een hoog sociaal niveau dan voor banen waar je niet van kunt leven.

Zet jezelf niet buitensspel!

Het is van het allergrootste belang dat u en uw huisgenoten gaan stemmen. Want nu kunnen we het tij nog vrij eenvoudig keren. Straks, na de verkiezingen, wordt het een stuk moeilijker en misschien wel onmogelijk.

Om te kunnen stemmen. hebt u een stempas nodig. Zonder stempas mag u niet stemmen.

Stempas kwijt?

Kijk nu even of u uw stempas nog kunt vinden. Kunt u deze niet vinden: niet getreurd. Want als u VOOR woensdag 12.00 uur naar het gemeentehuis gaat (in Schijndel afdeling bevolking), dan kan men voor u daar meteen een nieuwe stempas uitschrijven.
    LET OP!: kijk vandaaag no of u uw stempas kunt vinden, want komt u woensdag NA 12 uur op het gemeentehuisvoor een nieuwe stempas, , dan hebt u zichzelf buitenspel gezet en kag u niet stemmen.
    Het zou toch vreselijk jammer zijn dat u er niet mee voor zorgt dat Nederland op een sociale manier uit de crisis komt. HET KAN, OP EEN SOCIALE MANIER UIT DE CRISIS. Maar dan heeft de SP wel elke stem nodig.
    NiIET STEMMEN betekent dat u de andere partijen sterk maakt, en dat zij het kunnen doordrukken dat de rekening van de crisis wordt afgewenteld op mensen zoals u en ik die niet verantwoordelijk zijn voor de zwaarste economische crisis die dit land ooit heeft meegemaakt. Dan grijpen de andere partijen de crisis aan om het sociale niveau in ons land nog verder af te breken.
    Dit moeten we voorkomen: dus ga 9 juni stemmen.

En kies voor de juiste partij!

Reageren? »

Reageren?